piątek, 5 sierpnia 2016

Hey look honey, yeah there's the banana


dało się. Mogę skreślić z mojej listy 100 rzeczy, które chce zrobić przed śmiercią kolejny punkt, który wyjątkowo zaprzątał mi głowę. Mianowicie stworzenie własnego wideo lookbooka. Myślałem o tym od dawna, jednak dopiero teraz udało mi się to zrealizować z pomocą zaufanego fotografa. To małe przedsięwzięcie to także moje pierwsze zetknięcie się z montowaniem i obróbką filmu. Jak na pierwszy raz chyba nie jest źle, co? Koniecznie obejrzyjcie wideo, rzućcie okiem na poniższe zdjęcia i zostawcie komentarz!








| t-shirt - Bershka | spodnie - Pull&Bear | skarpety - Nanushki | buty - Vans | plecak - Nike | okulary - Tiger| 

Fotograf: Ewa Szyszka

19 komentarzy:

  1. Bardzo proste połączenie a skarpetki dodają tego czegoś ;)
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  2. Skarpetki i buty magia! <3 prześwietne.

    OdpowiedzUsuń
  3. skarpetki i Vansy są świetne !!!

    Pozdrawiam Zocha
    http://www.zocha-fashion.pl/

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie wyglądasz.Lubie takie stylówy;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajnie, że udaje ci się skreślać rzeczy z listy. Jak robiłam swoją, to prawie nic nie skreśliłam, więc ją wyrzuciłam i przestalam się w to bawić. Super skarpetki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Lookbook bardzo fajnie wyszedł, zdjęcia również! Gratuluję postępów w liście. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję za miły komentarz ! Filmik wyszedł super aż zazdroszczę bo sama nie potrafię poradzić sobie z najprostszą obróbka! Uwielbiam takie szalone wzory wiec jestem jak najbardziej na tak !

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie wierzyłam, że kiedykolwiek będę musiała to komuś powiedzieć, ale fajne masz skarpetki.
    Pozdrawiam
    X http://wszechswiatkontraja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna lista 100 rzeczy do zrobienia przed śmiercią! Oby się udało wykonać przynajmniej połowę! :) A skarpetki wymiatają :D

    OdpowiedzUsuń
  10. ładnie zmontowany, klimatyczny lookbook i jakie urocze bananowe socksy!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję! Obyś skreślał jeszcze następne z uśmiechem na twarzy :)

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
  12. wooo świetne skarpetki! :D Filmik też fajny ;)

    Zapraszam:
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajnie widzieć blogującego chłopaka w swoim wieku! :) Świetnie zestawiłeś buty ze skarpetkami, na początku myślałam, że to po prostu Vansy za kostkę :D

    Mam nadzieję, że wpadniesz również do mnie: SPIKED-SOUL.BLOGSPOT.COM i może zaobserwujesz :)
    Pozdrawiam i życzę miłego wieczoru!

    Elwira

    OdpowiedzUsuń
  14. Filmik mi się podoba. Swoją drogą chyba lubisz Vans co ? ;)
    Jakoś bardziej bym Cię widziała w na przykład Asicsach. Ale to moje odczucie, rób to co robisz, pozytywna zajawka

    OdpowiedzUsuń
  15. Trampki w tych kolorach świetnie wyglądają. Do tego pasujące skarpetki. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń