wtorek, 19 lipca 2016

Kogo najczęściej oglądam na YouTube? + Liebster Blog Award





d paru lat platforma YouTube i jej społeczność prężnie się rozwija. Wyświetlenia niektórych teledysków przekraczają próg miliarda a młodzi twórcy zaczynają zarabiać tam swoje (nierzadko pierwsze) pieniądze. Przyznam, że jestem aktywnym użytkownikiem serwisu. Oglądam wiele, często komentuje i czasem daję "kciuka w górę". A kogo najczęściej?
                                  

Jest to mój lider. Odkąd uruchomił w tym roku codzienne vlogi, moją porę obiadową umilają mi właśnie one. Krzysztof od kilku lat mieszka w Japonii i pokazuje internautom kraj kwitnącej wiśni "od kuchni", nie oczyma turysty. Japonia niewątpliwie mnie fascynuje, więc dzięki jego filmom (bardzo profesjonalnym zresztą) mogę sporo się o niej dowiedzieć. Pasją Krzysztofa są podróże, więc relacjonuje na kanale również swoje wyjazdy np. na Sri Lankę czy do Stanów Zjednoczonych. Krzysiek to weteran Youtube'owego świata. Prowadzi on także swój kanał komediowy "Zapytaj Beczkę".


     
Pomimo, że nic do mojej nauczycielki angielskiego ze szkoły średniej nie miałem, była sympatyczną kobietą, to gdybym miał możliwość zamieniłbym ją na Arlenę. Jest ona autorką kanału "Po cudzemu", w którym uczy angielskiego. Nie, nie znajdziemy tam informacji jak jest "Mam na imię Adrian". Arlena stawia przede wszystkim na artykulację i akcent. Jej filmiki są skarbnicą ciekawostek. Wybrała także ciekawą metodę na przedstawianie przykładów i utrwalanie słownictwa - wstawiając fragmenty z popularnych seriali, filmów i piosenek.



Jest to kanał młodych studentów akademii filmowej. Ich filmy są mieszaniną humoru, groteski i poważnego kina. Nadają oni zupełnie inny wymiar i poziom internetowym prankom. Nierzadko się zdarzało, że śmiałem się do rozpuku podczas oglądania. 



Vegard jest młodzieńcem mieszkającym w Norwegii. Jego pasją, podobnie jak moją, jest seria o Harrym Potterze. Na swoim kanale publikuje filmiki w którym motywem przewodnim jest właśnie magiczny świat J.K.Rowling. Często są to niesamowite DIY, ciekawostki a nawet filmiki z wykorzystaniem efektów specjalnych. Vegard nagrywa w języku angielskim.

Na koniec zostawiłem jeszcze tzw. LBA. Szczerze mówiąc nigdy się z tym nie spotkałem, więc niekoniecznie wiem z czym się to je. To chyba coś w rodzaju rozdania blogowych nagród czy nominacji. Oficjalna informacja głosi:  Nominacja do Liebster Blog Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za „dobrze wykonaną robotę”. Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na jedenaście pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz je o tym) oraz zadajesz im jedenaście pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował.
Jeszcze nie brałem udziału w takich międzyblogowych przedsięwzięciach, więc pomyślałem, że nie mam nic do stracenia.

Mnie nominowali Amanda i Hubert, którzy wspólnie prowadzą bloga Błoto Dla Zuchwałych. Znajdziecie na nim przede wszystkim recenzje rozmaitych produkcji filmowych, ale i nie tylko. Blog pod względem merytorycznym jest bardzo ciekawy, więc zapraszam. 

Pytania:
1. Szampan na co dzień, czy od święta?
Generalnie nie piję alkoholu, więc szampan tylko przy jakiś uroczystych okazjach.
2. Lubisz siedzieć po turecku?
Lubię :)
3. Którym pingwinem z Madagaskaru jesteś?
Niestety nie znam żadnego z pingwinów, bo nie oglądam tej kreskówki... 
4.Piłeś kiedyś wodę z ogórków?
Nie przypominam sobie, żebym pił takie rarytasy ^ ^
5. Ile filmów łącznie obejrzałeś?
Nie sądzę, żeby była to liczba zdatna do sprecyzowania. Całe życie ogląda się jakieś filmy. Niektóre pozostają nam w pamięci, inne wyparowują z głowy nim jeszcze oderwiemy głowę od telewizora. 
6. Ślinisz się na czyjś widok?
Zależy czy rozumiemy to dosłownie czy w przenośni ^ ^
7. W CV piszesz o swoich zainteresowaniach?
Owszem, piszę 
8. Podpierasz ściany na szkolnych dyskotekach?
Co prawda, czasy szkolnych dyskotek mam dawno za sobą, to nigdy nie podpierałem ścian na takowych. Przeciwnie - byłem królem parkietu. Uwielbiam taniec :)
9. Skrzydełko czy nóżka?
Jeżeli z kurczaka, to nóżka!
10.  Ulubiona kawa ze Starbucksa?
Jestem antyfanem kawy, więc żadnej ze Starbucksa nie piłem. 
11. Zabrakło Ci kiedyś słów?
Zdarza się to tak często, że aż brak mi słów. 

Moje pytania:
1. Jaki jest Twój ulubiony serial?
2. Czego byś nigdy nie założył/a na siebie?
3. Czy istnieje taka suma pieniędzy dla której zrobił/a byś wszystko?
4. Masz jeden dzień życia - co robisz?
5. Masz możliwość spotkania się z jakąkolwiek osobą na świecie - kogo wybierasz?
6. Chciał/a byś na jeden dzień być płcią przeciwną?
7. Jak zareagował/a byś na wieść o śmierci swojego idola?
8. Wierzysz w magię?
9. Gdzie widzisz siebie za 10 lat?
10. Jaka jest Twoja ulubiona aplikacja?
11. Co Cię przeraża w dzisiejszym świecie?

Nominuję:
1. Darka z się Mówi
2. Michała z Michał Z Lifestyle and Fashion
3. Magdę z Emplace
4. Hipis z Terra-Felix
5. Kornelię z Słownik sztuki
6. Maćka z Kultura i Fetysze
7. Ewelinę z Make Happy Life
8. Angelikę z Dookoła świata w jeden dzień
9. Zuzannę z Stylowka4u
10. Sadie Kane z I-love-marzenia
11. Pawła z Po mojemu by Pawel O

 Życzę miłej zabawy!

22 komentarze:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkich oprócz Norwega także mam w subskrypcjach. Szczególną sympatią darzę Gonciarza, no cóż za inspirujący stwór! Podobnie z Po cudzemu. Oby więcej takich osób na Yt.
    Dzięki za docenienie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda. Gonciu potrafi zmotywować ludzi do działania :D

      Usuń
  3. Dzięki za "nominację". Szczerze powiedziawszy też po raz pierwszy się z "tym" spotykam, ale jak tylko znajdę trochę czasu to się tym zajmę :)

    Pozdrawiam :)
    http://pomojemubypawelo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Dzięki za nominację! Już się wywiązuję z zadania :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Z tych, których oglądasz, kojarzę tylko pierwszą dwójkę. Wielkie propsy ode mnie za Arlenę Witt, to prawda, Arlena odwala kupę dobrej roboty. Swoją drogą, jeśli "Po cudzemu" przypadło Ci do gustu, zerknij też na "Mówiąc inaczej", podobny kontent, tylko że o języku polskim ;).

    Pozdery,
    http://subiektywniekrystix.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, znam Paulinę z kanału "Mówiąc inaczej" :)

      Usuń
  6. Swietny post. Dziekuje za nominacje :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie jestem zbyt częstym gościem na You Tube.
    Jedynie co na nim oglądam to jak się wykonuje makijaże np. Maxineczka :)

    Pozdrawiam Zocha
    http://www.zocha-fashion.pl/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla każdego znajdzie się coś innego :)

      Usuń
  8. Dzięki za nominację, w wolnej chwili odpowiem :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Rzadko oglądam na YT vlogi, jak już to brytyjskie, ale wolę jakieś tematyczne, więc sprawdzę tego chłopaka, który się interesuje Potterem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dodam jeszcze tylko, że nie wiedziałam, że Gonciarz zajmuje się takimi filmikami. Zawsze myślałam, że robi coś w stylu Gimpera

      Usuń
    2. Ja Gimpera nigdy nie oglądałem, więc nawet nie wiem co on tworzy :D

      Usuń
  10. Nie mam aż 11 osób, które mogę nominować :( P.S Jak można nie lubić kawy!?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba nic się złego nie wydarzy, jeżeli nie będzie 11 osób :)
      Jak można lubić kawę?!

      Usuń
  11. Znam pierwsze dwa wymienione kanały. Sama oglądam sporo. Mam nawet gdzieś w planach całą serię wpisów o moich ulubionych kanałach na YT. Prawdopodobnie podzielę to na kilka kategorii.

    OdpowiedzUsuń
  12. Dziękuje za nominacje. Na pewno zrobię post z odpowiedziami.

    michalzlifestyleandfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń