poniedziałek, 27 czerwca 2016

3 urodziny bloga - KONKURS


log obchodził swoje trzecie urodziny dokładnie 20 czerwca. Jednakże jak wspominałem kilka postów temu, byłem na swoistym urlopie w Norwegii (z którego pojawi się mała relacja). Nie miałem tam dostępu do komputera a bawić się w różnego rodzaju aplikacje nie miałem ochoty, więc zjawiam się dopiero teraz. Trzy lata to szmat czasu. A ja nadal tutaj jestem. I wy także. Prawdę mówiąc przez ten okres mogłem stworzyć o wiele, wiele więcej. Niestety przesadny perfekcjonizm i ulotna wena miały w zwyczaju krzyżować mi plany. 

Przez te trzy lata blog przeszedł niemałą metamorfozę. Zaczynając od typowo modowej ("szafiarskiej") sfery, kończąc na wielotematycznej i wielowątkowej. Blog jednak nadal jest moja małą skarbnicą z pasjami. Co będzie dalej? Nie wiem, ale nie mogę się doczekać :)


W ramach urodzin bloga mam dla Was konkurs. Do wygrania jest, wyżej pokazana, torba bawełniana z nietuzinkowym nadrukiem. Aby spróbować swoich sił w jej zdobyciu wystarczą tylko dwie rzeczy:      

Nagrodzę najciekawszą odpowiedź!
Konkurs trwa do 27 lipca 
Powodzenia :)

12 komentarzy:

  1. powodzenia wsyztskim i 100 lat 100 lat dla bloga! ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Życzę Ci powodzenia i wytrwałości w dalszym blogowaniu! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję !
    Dodałam do obs ;)
    Marzę o wakacjach zwiedzając cały świat. Kocham Polskę jako moja ojczyznę i nie wyobrażam sobie zamieszkać w innym kraju, ale pragnę zobaczyć jak najwięcej państw i poznać mnóstwo kultur. Zdaje sobie sprawe, że to nie będzie łatwe, szczególnie ze względu na pieniądze. Ale dążę do tego by zwiedzać kraje jedne po drugim... Wielka Brytania, Jamajka, Kuba, Francja itd. Czy mi się uda? Nie wiem. Jestem pewna jednego, chcę spełniać swoje marzenia!

    OdpowiedzUsuń
  4. Powodzenia w blogowaniu! Pozdrawiam!:)

    xxBasia

    OdpowiedzUsuń
  5. Super że już 3 lata !! :) Oby wiecej :)
    MArzę o wakacjach w spokoju tyle wystarczy w tych czasach ... ale chyba poki co mnie to nie czeka :)
    bierlukasz@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow! Gratuluje! 3 lata to naprawdę długi czas :)
    ♥♥♥
    Dopiero zaczynam. Zapraszam do komentowania i obserwowania :D
    Mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratulacje! Trzy lata publikowania to już naprawdę dużo! Powodzenia w dalszym prowadzeniu bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja marzę o wakacjach spędzonych na patrzeniu w nocne gwiazdy z przyjacielem. Tylko tego mi brakuje. A ty jakbyś spędził?

    OdpowiedzUsuń
  9. Dla niektorych nie bedzie to interesujaca odpowiedz, ale marze o wakacjach nad zwyklym, polskim jeziorem! ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  11. Marzę o wakacjach w Finlandii. Miałam okazję poznać przez internet sporo ludzi z tego państwa i z każdą wiadomością o ich kraju robiłam się jeszcze ciekawsza ich życia. Czasami ciężko uwierzyć w pewne rzeczy, nawet jeśli każdy mówi to samo, dlatego baaardzo chciałabym tam pojechać i przekonać się, czy naprawdę tak to wygląda. W końcu nie tak łatwo zaufać ludziom, którzy twierdzą, że nie ma rzeczy, która wyprowadziłaby ich z równowagi.

    OdpowiedzUsuń