środa, 2 marca 2016

Jak ozdobić stare pudełka (np. po butach)?

eżeli lubicie różnego rodzaju robótki ręczne a Wasza wyobraźnia często potrzebuje dać o sobie znać i urzeczywistnić się, to ten post jest zaadresowany do Was. Mój pomysł zrodził się nagle. Kilku pudełkom kurzącym się na szafie (i przy okazji straszącym) postanowiłem dać drugie życie. W ruch poszedł klej, nożyczki oraz farby. I coś tak prozaicznego zupełnie odmieniło prezencje kartonowych pudeł. Oto kilka moich propozycji:


1.
Potrzebujesz: 
* wycinki z gazet
* klej (zwykły i "mocniejszy" np. kropelka)
* nożyczki
* płyty CD

W zależności jak duży karton posiadasz, tyle przygotuj wycinków. Dokładnie obklej nimi tekturowe ściany. Nożyczkami powycinaj różnorakie kształty z niepotrzebnych płyt CD. Przymocuj je mocnym klejem  (np. kropelką).  
2.

Potrzebujesz: 
* blok rysunkowy
* klej
* nożyczki
* farby plakatowe

Jeżeli Twój karton nie jest w jednolitym kolorze, możesz tak jak ja w łatwy sposób obkleić go białym papierem. Następnie przystąpiłem do pomalowania wieczka pudełka niebieską farbą. W czasie gdy farba wysychała, wyciąłem pożądane kształty, które na końcu przykleiłem . 
3.
Potrzebujesz: 
* farby plakatowe

Jeśli lubisz zabawy farbą, to możesz upiększyć swoje pudełko wyłącznie za ich pomocą.

To na tyle. Mam nadzieję, że zainspirowałem kogoś do przyozdobienia własnego pudełka :) 

27 komentarzy:

  1. grunt to kreatywność, świetnie, że zrobiłeś taki post :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, kreatywność bardzo pomaga w życiu. Dzięki :)

      Usuń
  2. Świetny post :D Ja swoje pudełka okleiłam papierem na prezenty (znalazłam dość oryginalny wzór, który akurat pasował mi do pokoju). Fajną opcją (lecz tylko na mniejsze pudełka) są pianki, które można dostać np. w Empiku. Wystarczy je ładnie powycinać, ewentualnie wykończyć pudełka po swojemu i gotowe ;) Świetna sprawa :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo kreatywnie! Ja nie miałbym cierpliwości, żeby poświęcić czas na ozdabianie takich pudełek. Ale fajnie byłoby coś takiego dostać od kogoś ;)

    http://subiektywniekrystix.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe, rzeczywiście takie robótki wymagają odrobiny cierpliwości :)

      Usuń
  4. Z pewnoscia o wiele lepiej to wyglada. Ja uzywam jednak opakowan do przechowywania sezonowych butow :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawsze można przechowywać te buty w zwariowanych opakowaniach :)

      Usuń
  5. raz próbowałam, ale nie wyszło mi... chyba, nie mam do tego talentu :)

    zapraszam do siebie www.milordka.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. E tam, nie można się zniechęcać. Do tego nie potrzeba żadnego talentu, tylko pomysł i chwilę cierpliwości :)

      Usuń
  6. genialne pomysły z tym ptaszkiem podoba mi się najbardziej :)

    Pozdrawiam Zocha
    http://www.zocha-fashion.pl/

    OdpowiedzUsuń
  7. Grunt to mieć pomysł i mnóstwo pasji :) Wersja pierwsza z gazetami wydaje mi się chyba najfajniejsza!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Otóż to. Mnie też się najbardziej podoba numer 1 :)

      Usuń
  8. Naprawdę super pomysły i da się je wykonać w domu bez problemu, a pudełko od razu inaczej wygląda:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Też tak zawsze robiłam. Super!;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne Ci to wyszło! Grunt to kreatywność i dobry pomysł :)
    Najbardziej chyba mi się podoba ostatnie, choć w pierwszym świetny pomysł z wykorzystaniem płyt CD :)

    Pozdrawiam!
    http://my-little-world-olimpia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajne, dla osób które lubią takie bawienie się w ozdabianie. Ja niestety nie mam zdolnoci plastycznych.
    #RAH

    www.zazul-kingdom.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajne i jednocześnie kreatywne. Jak się nie ma zdolności malarskich to zawsze można coś powycinać z kolorowych pism i poprzyklejać. To też jest fajny pomysł na spędzenie czasu z dzieckiem.

    OdpowiedzUsuń
  13. Super pomysł. Pierwszy karton wyszedł świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. świetny pomysł. na pewno wypróbuje.

    michalzlifestyleandfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. uwielbiam ręcznie robione pudełka !

    OdpowiedzUsuń
  16. ciekawy wpis :)

    zapraszam do mnie, odwdzięczam się za klikanie w kliki :)
    http://followthefashion-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja nigdy nie wyrzucam pudełek, zawsze je ozdabiam i do czegoś w domu się przydają :D

    OdpowiedzUsuń