wtorek, 8 września 2015

Potterowe gadżety do wydrukowania



Witajcie! Aby pomyślnie przetrwać rok szkolny, trzeba nadać mu magiczny wymiar i charakter. Jako, że lubię bawić się grafiką komputerową, przygotowałem specjalnie dla Was różnorodne gadżety z postaciami z Harry'ego Pottera. Już teraz możecie pobrać zupełnie za darmo moje plany lekcji, przypinki czy zakładki do książek. Aby się nimi cieszyć potrzebna Wam jest tylko drukarka :)

***
Plany lekcji

Pobierz (klikasz "Slow Download")

Pobierz (klikasz "Slow Download")

Pobierz (klikasz "Slow Download")

Pobierz (klikasz "Slow Download")

Pobierz (klikasz "Slow Download")

Przypinki


(klikasz "Slow Download")

Zakładki do książek


(klikasz "Slow Download")

11 komentarzy:

  1. Naprawdę podziwiam to jak ty to robisz . Bardzo podoba mi się jak ty się "bawisz" z redaktorem , ja tam nawet Painta opanować nie mogę . Plan lekcji na pewno mi się przyda , i mam zamiar drukować każdy z nich i zakładki do książek też .
    http://bojuznicnibedzietakiesame.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Widać, że lubisz robić to, co robisz! Bawienie się grafiką komputerową wychodzi ci bardzo dobrze. Ja osobiście kilka lat temu byłam fanką Pottera, teraz entuzjazm trochę mi spadł, aczkolwiek wciąż go ubóstwiam, bo to część mojego dzieciństwa ;] Dodatki jak najbardziej magiczne, na pewno umilą wielu osobom ten ciężki rok :)) Pozdrawiam cieplutko!

    http://you-always-be.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zostawiam również obserwację, więc na pewno jeszcze tu zajrzę ;]

      Usuń
  3. Magiczny disign bloga! Czytam posty i czuję sobie jak w bajce :) Uwielbiam książki o przygodach Harry Pottera, w szkołe miałam wszystko z postaciami z tej historii - zeszyty, plan lekcji, nawet plecak :) Ale teraz wolę przepinkę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo zależało mi na tym, żeby czytelnicy poczuli magiczną atmosferę :) Jak widać, chyba się udało!

      Usuń
  4. Plan lekcji z Luną najfajniejszy :D Super post i ciekawy temat:)
    http://freshisyummy.blogspot.com/2015/09/what-do-you-mean.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Ojejku! Kocham Twój pomysł na magiczny wrzesień! Pozdrawiam i zapraszam, melodylaniella.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń