niedziela, 9 sierpnia 2015

You may say I'm a dreamer

Cześć! Jak znosicie ostatnią falę upałów? Dla mnie to istne tortury. Niestety nigdy nie lubiłem lata. Chyba nawet zima jest bardziej znośna. Podczas mrozów zawsze możesz się grubiej ubrać, popijać gorące kakao i siedzieć w kocu. A w trakcie lata? Skóry człowiek już nie da rady z siebie ściągnąć a zimne napoje chłodzą z marnym skutkiem :)

Dzisiaj dla odmiany kolejna stylizacja. Prosto oraz iście wakacyjnie.
 Czekam na Wasze opinie w komentarzach.   















fotograf: Klaudia Popy 

koszulka - Pull&Bear| spodenki - Pull&Bear| buty - Converse| okulary - aliexpress| torba - allegro

34 komentarze:

  1. Great blue polo shirt!

    http://beautyfollower.blogspot.gr/

    OdpowiedzUsuń
  2. źle znoszę falę upałów, jestem z tych co zimą lepiej się czują;)
    Prosty wakacyjny strój bardzo dobrze wygląda, jest ok.
    Dzięki za interesujący komentarz u mnie. Pozdrawiam i zapraszam częściej :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajna stylizacja, prosta i dobra na lato, gdy są takie upały :)
    http://dominikamorys.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. za zimą nie przepadam, generalnie zdecydowanie wolę jak jest cieplej, nawet takie upały mi nie przeszkadzają, chociaż przyznaję, że dość hardcorowe są. ;)
    a stylizacja bardzo fajna, taka prosta i niemalże klasyczna, chociaż w wyjątkowo ciemnych kolorach jak na lato. ;)
    pozdrawiam.
    http://poprostumadusia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wychodzę z założenia, że minimalizm i prostota są najlepsze :) Lepiej się czuję w takich ciemniejszych odcieniach, jednak faktycznie, kiedy nosić żywe kolory, jak nie w lato? :P

      Usuń
  5. świetny blog! :)

    follow?
    http://fashionlikealife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja kocham lato i wysokie temperatury, ale do pełni szczęścia potrzebne mi jest morze lub chociaż basen :) Fajna , prosta stylizacja :)
    http://www.khatstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny strój na upalne lato jakie w ostatnim czasie mamy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. podoba mi się ten look, ale ja bym wybrał np. szorty z jasnego denimu :)

    http://casper-fashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety nie przepadam za jasnym odcieniem jeansu :)

      Usuń
  9. Rzeczywiście upały są nie do zniesienia, jeszcze przynajmniej tydzień takiej duchoty według prognoz ;/ Jakoś trzeba się przemęczyć.
    A co do stylizacji - bardzo fajnie, podoba mi się ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiadomo czy to "tylko" tydzień, czy "aż" tydzień... Niestety trzeba jakoś wytrwać :)

      Usuń
  10. Dokładnie upały są nie doz zniesienia mam podobne zdanie , ale moja ulubiona pora roku to jesień oczywiście ta sucha i bez deszczu ;)
    Bardzo fajnie połączyłeś koszulkę polo z jeansami <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, złota polska jesień jest naprawdę urokliwa. Szkoda, że nie często mamy z taką do czynienia.

      Usuń
  11. Granat zawsze na topie i wielki plus za akurat taką torbę,zamiast standardowego plecaka :)Pozdrawiam!!

    OdpowiedzUsuń
  12. Od paru dni umieram od tych upałów T_T
    Świetna stylizacja!

    NOWY POST NA FABRYCE MIĘTY KLIK! :))

    OdpowiedzUsuń
  13. Moją ulubioną porą roku jest deszczowa, chłodna jesień i pozostanie tak na zawsze :)
    Ptysiablog

    OdpowiedzUsuń
  14. świetna miejska stylówka,jestem na tak :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Dziękuję za odwiedziny na moim blogu i za komentarz!
    Świetna stylówka naprawdę Ci dobrze w tym kolorze. Pozdrawiam serdecznie, Patsycatsy www.patsycatsy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja uwielbiam takie upały(Lato i zima to moje ulubione pory roku!) Bardzo fajna stylizacja i zdjęcia! Super kolor trampek:)
    http://freshisyummy.blogspot.com/2015/08/snapchat-inspirations-2.html

    OdpowiedzUsuń
  17. Uwielbiam upalne dni :) Chyba dlatego, że jestem z Siberii. I dlatego, że można robić takie fajne stylizacji :)

    Brzydki Ptak

    OdpowiedzUsuń
  18. Mieszkam w Niemczech i tutaj na całe szczęście nie było takich upałów.
    Fajne zdjęcia.

    Pozdrawiam,Michał.
    michalzlifestyleandfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Fajna prosta stylizacja! Najlepiej! Zapraszam, melodylaniella.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. świetna stylizacja, masz wyczucie stylu ♥

    http://delavie-paula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetny blog :)

    Zapraszam do mnie:

    agatakphotography.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Rzeczywiście iście wakacyjna stylizacja. Ej, nie narzekaj na lato, fajnie jest! Do tytułu dopisałabym jeszcze... "You may say I'm a dreamer, but I'm not only one" (Imagine; John Lennon).
    Pozdrawiam!
    Fanny http://buszujacawsrodksiazek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście, to właśnie z piosenki "Imagine" zaczerpnąłem słowa, które umieściłem w tytule :)

      Usuń
  23. Bardzo fajna stylizacja, lubię kolor niebieski :) Ja uwielbiam ciepło :D bo wiecznie mi zimno :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Fajna stylizacja;)
    Ta koszulka jest w świetnym kolorze.
    Pozdrawiam!
    swiatany.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. swietnie wygladasz! ja z kolei uwielbiam lato!
    ale kakao daje rade :)
    xoxo
    Patinka
    www.patinkasworld.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń