piątek, 19 czerwca 2015

Wszystkiego najlepszego, czyli 2 urodziny bloga!

  Sto lat, sto lat! Nie mogę uwierzyć, że publikuję tutaj posty już od dwóch lat! Nie do końca jestem z siebie dumny, bo przez ten czas mogło być ich znacznie więcej. Niemniej moją dewizą w prowadzeniu bloga jest stawianie na jakość a nie na ilość.  



 Mam nadzieję, że zauważacie, że każdy z postów, które publikuje dla Was jest skrupulatnie przygotowywany. Potrafię je po stokroć analizować i modyfikować. Ba, jestem w stanie główkować nad jednym słowem kilka kwadransów. Staram się być profesjonalistą i wszystko za co się zabieram chciałbym żeby było bezbłędne. Czasem wychodzi mi to lepiej, czasem gorzej. Niestety jestem tylko człowiekiem. Aczkolwiek nigdy nie polubię tej "wymówki". 






Chciałbym podziękować wszystkim moim czytelnikom. Tym, którzy systematycznie śledzą mojego bloga i zaglądają tutaj z każdą nową notką. To bardzo miłe zebrać jakiekolwiek grono odbiorców, którzy autentycznie czytają to co przygotowuję i zostawiają mi tego dowody w postaci np. komentarzy. Cenię sobie każdą opinię jaką pozostawiacie.


 I istotnie WSZYSTKICH gorąco zachęcam do ich pozostawiania, jak także do pisania maili czy jakiejkolwiek interakcji ze mną. Chciałbym poznać wszystkich do których trafiają moje słowa. Uczucie, że kogoś naprawdę mogę czymś zainteresować jest niezwykłe. Motywuje do dalszego działania.


Dziękuję także przelotnym wędrowcom i tym, którzy pojawiają się tutaj sporadycznie, na kilka chwil. 



Pomyślałem, że uczczę urodziny w formie małego prezentu dla Was. Tak, dzisiaj to "solenizant" daje prezent swoim "gościom". Jest nim sesja zdjęciowa, która jest rzadkością na blogu. Wiem jednak, że zawsze te posty cieszą się wśród Was niemałym zainteresowaniem. Więc czekam jak zwykle na Wasze opinie dotyczące zdjęć i stylizacji.





sweter - Terranova | koszula - Pull&Bear | spodnie - H&M | szelki - H&M | buty - Converse | okulary - aliexpress

Na koniec życzę sobie sam kolejnych dwóch lat mile spędzonych tutaj oraz nieustannie przybywających nowych czytelników. Bez Was to nie ma sensu. Trzymajcie się! : )  

fotograf: Klaudia Popy

26 komentarzy:

  1. To już dwa lata!
    Życzę powodzenia w dalszym prowadzeniu bloga i wielu nowych, niepowtarzalnych pomysłów :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak zawsze pełen szyku i smaczku wpis!

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo dobrze, że stawiasz na jakość, a nie na ilość :) Gratuluję tego, że jesteś tu aż 2 lata i wciąż tworzysz i się rozwijasz. Nawet po Twojej sesji widać, że jesteś perfekcjonistą. A tak w ogóle to zdjęcia z książkami zawsze są najlepsze ;) Chociaż nie wiem czy wygodnie się czyta w okularach przeciwsłonecznych, nie próbowałam.
    Pozdrawiam serdecznie, życzę wytrwałości i coraz lepszych postów (czy da się jeszcze lepiej w twoim wypadku?)!
    Fanny http://buszujacawsrodksiazek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. zawsze jakość jest ważniejsza niż ilość. Gratuluję i życzę kolejnych lat;-)
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  5. Kocham naturę na zdjęciach!
    http://swiat-niezaleznej.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratulacje i zycze oby tych lat było więcej :)

    http://comocarmen.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  7. Sto lat, sto lat, niech rozwija się tu nam! Pisz, miej z tego przyjemność i nie trać wiary w to co robisz. Powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  8. świetna stylizacja ! a okulary cudo,też chce takie♥.

    http://delavie-paula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. WOOOOOOOO, ale zajebista sesyja * . * najlepsze zdjęcia te na belkach drewna :-D i bardzo mi się podoba to ostatnie z książką i okularami, a właściwie to przedostatnie, w sensie to bardziej z bliska, a nie to z daleka xDD haha

    No w każdym razie super zdjęcia i chciałbym życzyć Tobie (a właściwie to Twojemu blogowi xD) WSZYSTKIEGO NAJLEPSZEGO! :-) Oby tak dalej!

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajne zdjęcia. Bardzo mi się podoba :)

    http://www.alliness.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Cieszę się bardzo że tyle za nami wytrwałeś i życzę jeszcze więcej sukcesów! :P Zdjęcia świetne,jak zawsze :)
    Pozdrawiam serdecznie :)

    http://katarzynajarzebkowska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. wszystkiego najlepsiejszego! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo rzadko widzę blogi mężczyzn - za każdym razem gdy na takowy trafiam jestem pod głębokim wrażeniem. Chociaż wiem że bloga może prowadzić każdy to jakoś do mnie nie dociera że faceci też tu są, może dlatego że jak już wspomniałam mało męskich blogów znam. Gratuluję drugich urodzin bloga oby tak dalej - dodaje do obserwowanych tak by być już na bieżąco. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratuluję wytrwania tyle w blogosferze! Życzę powodzenia w dalszym blogowaniu!
    Świetne zdjęcia :)

    NOWY POST NA FABRYCE MIĘTY KLIK! :))

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratuluję rocznicy! :). Ilość nie jest tak ważna... ważne, że Twoje wpisy i zdjęcia są rewelacyjne :).

    OdpowiedzUsuń
  16. mega ciekawy post!:)
    zapraszam do mnie: http://blousforyou.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Gratuluje, moj blog obchodził trzy lata w tym roku.

    Życzę ci jeszcze większego grona odbiorców.
    Pozdrawiam i w wolnej chwili zapraszam do mnie na nowy post!

    OdpowiedzUsuń
  18. Wow! Gratuluję, że tyle czasu już piszesz ;3 Zdjęcia są świetne i uważam, że nie powinny być rzadkością na Twoim blogu :)
    Dołączam do obserujących ;D
    http://just-do-one-step.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Wow ! Zdjęcia super ! Czy nie myślałeś zrobić karierę modela ?
    Życzę ci jeszcze więcej czytających . Mam nadzieję , że twój blog jeszcze bardziej się rozwinie .
    http://bojuznicnibedzietakiesame.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. A wiesz, ze wlasnie mi uswiadomiles, ze ja takze zsvzelam pisac w czerwcu przed dwoma laty? Zycze weny na kolejne lata :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Podobają mi się te zdjęcia, wyszły tak naturalnie.
    Najlepsze te z książką!
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Gratulacje! Życzę kolejnych lat! :) melodylaniella.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Męskie blogi modowe. To jest to czego szukam! Obserwuję ;)
    http://paniolimpu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Ps. Podeślesz mi link do okularów?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Okulary kupowałem już rok temu, więc z linkiem będzie ciężko. Wejdź na www.aliexpress.com i wyszukaj takie frazy jak "sunglasses vintage clubmaster" :)

      Usuń