wtorek, 9 czerwca 2015

Okulary przeciwsłoneczne - jakie wybrać?

Kalendarzowe lato tuż za rogiem, więc jeżeli nie macie jeszcze swojego obowiązkowego wakacyjnego dodatku, jakimi są okulary przeciwsłoneczne, to jest to ostatni dzwonek, aby go nabyć! Przygotowałem zarówno dla Panów, jak i dla Pań kilka propozycji różnokształtnych okularów, które oferują nam rozmaite marki i wybrałem dla Was te, które spodobały mi się najbardziej. Mam nadzieję, że mój post okaże się dla kogoś pomocny :)

*Klikając na nazwy sklepów pod zdjęciami zostaniecie przeniesieni na strony, gdzie dane okulary można zakupić.

 Dla niego:

Pull&Bear79.90 zł

Ozeo.pl - 19.90 zł

H&M - 29.00 zł
(Marc Jacobs identyczną propozycje oferuje w cenie 450 zł  klik)

Brylove - 45.00 zł
(Oryginalne Ray-bany Clubmaster w cenie 629 zł  klik)

Topman - 64.00 zł


 Dla niej:

Jeepers Peepers - 99.00 zł

H&M - 24.90 zł

Brylove - 45.00 zł

Zara - 79,00 zł

Vans - 49.99 zł
(Z motywem kwiatów także u Dolce&Gabbana za 670 zł  klik)

12 komentarzy:

  1. dobre okulary to skarb! fajne propozycje :)

    http://lamodalena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawe propozycje, tylko niektóre dosyć drogie, nie sądzisz? Też muszę sobie sprawić okulary, więc niedługo idę poszukać tych odpowiednich ;)
    Pozdrawiam serdecznie!
    Fanny http://buszujacawsrodksiazek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję za komentarze na moim blogu :) Ja może nie zawsze komentuję ale często do Ciebie zaglądam, lubię Twój sposób pisania :)

    A jeżeli chodzi o okulary przeciwsłoneczne, ja mam jedne ulubione, zapłaciłam za nie więcej ale komfort użytkowania jest zupełnie inny niż tych z H&M, Zary czy innej sieciówki a przede wszystkim wiem, że naprawdę chronią moje oczy.

    Pozdrawiam serdecznie, Justyna

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam okulary! i mam ich zdecydowanie za duzo :)
    swietnego masz bloga!

    xoxo
    Patinka
    www.patinkasworld.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. ja zawsze byłam fanką awiatorów :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja już mam okularki i nawet te za 30 zł mi wystarczają. (:

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja mam zawsze z nimi problem :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Przydatny post! :)
    Ja już mam dobrane odpowiednie okulary przeciwsłoneczne!
    Obserwujemy?
    http://everything-by-me.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Okulary z topman sa fajne.

    Pozdrawiam i w wolnej chwili zapraszam do mnie na nowy post!

    OdpowiedzUsuń
  10. Do mojej twarzy nie pasują żadne okulary :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam kocie oczy jako podstawę, ale bardziej "oryginalne" fasony również mi się podobają!
    http://moda-z-dodatkiem.blogspot.com/2016/10/jesienne-zachcianki-okulary-thin-brow.html zapraszam na oglądanie ciekawych fasonów!

    OdpowiedzUsuń
  12. bardzo bardzo Ci dziękuje, od miesięcy szukam okularów jak z pierwszej propozycji dla pań, a tu wchodzę na Twojego bloga i proszę!:)

    OdpowiedzUsuń