wtorek, 30 czerwca 2015

Czerwiec 2015, podsumowanie.

Brewilomix News
(garść informacji, które zwróciły moją uwagę w ostatnim miesiącu)


Wydarzenia
 Cały czerwiec spędziłem na rysowaniu rozmaitych rysunków, które zawieszałem na nowej tablicy korkowej, która od niedawna zdobi mój pokój. Taka mała rzecz a jak cieszy!
② Może nie jest to wydarzenie, które dotyczyło bezpośrednio mnie, ale wracałem do niego często w ciągu tego miesiąca. Mowa o otwarciu Igrzysk Europejskich 2015 w Baku a konkretnie o wstępie inauguracyjnym Lady Gagi. Piosenkarka mistrzowsko wykonała utwór Johna Lenona "Imagine". 


③ Z dniem 26 czerwca rozpoczęły się wakacje! Jakie macie plany?


Towarzysze miesiąca
(alternatywa dla ulubieńców)


Wiek Adaline
Już bardzo dawno żaden film nie zrobił na mnie tak sporego wrażenia, jak właśnie ten. Informacja, że główna rola przypadła przepięknej i przeuroczej Blake Lively, którą uwielbiam za sprawą "Plotkary", skutecznie namówiła mnie na seans w kinie. Tytułowa bohaterka przychodzi na świat na początku XX wieku. Mijające lata czynią z niej żonę a następnie matkę. Niefortunnej nocy dochodzi do wypadku samochodowego w którym Adaline niemal traci życie. Swoistą pamiątką dla kobiety po tym dramatycznym wydarzeniu jest nieprawdopodobna przypadłość - procesy starzenia się jej ciała zatrzymały się. Od teraz Adaline musi mierzyć się z problemami jakie niesie ze sobą wieczna młodość. Tak, wbrew pozorom niesie. Historia o miłości niemal z baśni, lecz przeplatana trudami życia. Czasem lepiej żyć długo i szczęśliwie, niż... wiecznie.        


Ten miesiąc zdecydowanie upłynął pod znakiem koreańskiego popu (k-pop). W Polsce ten gatunek nie cieszy się ogromną popularnością, aczkolwiek w gronie moich znajomych potrafię wskazać zapaleńców tej muzyki. K-pop to swoista mieszanka. Piosenki są przepełnione chwytliwymi zwrotami a wideoklipy niesamowitymi choreografiami. Ja przede wszystkim lubię ten electropopowy i dance'owy charakter. Jeżeli ktoś nie miał okazji zapoznać się jeszcze z propozycją Koreańczyków to polecam przesłuchać. Chociażby w celu poszerzania swoich muzycznych horyzontów :)    


13 komentarzy:

  1. Jak zawsze świetny post ! : )
    Pozdrawiam i miłego dnia życzę.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wolę "Imagine" w oryginale, lecz Lady Gaga się postarała. "Wiek Adaline" wydaje się być dobrym filmem, pewnie niedługo obejrzę.
    Pozdrawiam serdecznie!
    Fanny http://buszujacawsrodksiazek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny post.Oglądałam wiek Adeline i mi się bardzo podobał ;)
    Zapraszam do mnie:
    http://swiatany.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Też czasami tak mam , że maluję i maluję . A może pokażesz nam swoje rysunki ?
    Lubię Gagę , choćby przez to , że ma swój własny styl .
    Wiek Adaline , jest to bardzo fajny film , pokazuję nam jak zmieniała się moda w tamtych czasach , aż do teraz .
    Według mnie K-pop jest to raczej muzyka do tańczenia , ale znajdą się tez tam piosenki , także do posłuchania tak na co dzień .
    Pozdrawiam .
    http://bojuznicnibedzietakiesame.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pokazać rysunki? Jak zbiorę ich jakąś bardziej pokaźną kolekcję, to może się odważę udostępnić gdzieś te bazgroły ^ ^

      Usuń
  5. petarda!

    pozdrawiam!
    Ola
    FASHIONDOLL.PL

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja wakacje rozpoczęłam Egiptem. Teraz trzeba wrócić do rzeczywistości. Post jak zwykle na plus. Popieram koleżankę u góry - koniecznie pokaż co tam rysujesz. (:

    OdpowiedzUsuń
  7. Super podsumowanie! Kim mnie rozwaliła wtedy tym tweetem haha:D

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja zaczynam wakacje dopiero 17 lipca :/

    W wolnej chwili zapraszam do mnie na nowy post!

    OdpowiedzUsuń
  9. Imagine w oryginale, to mistrzostwo świata, ale Gaga, to zdolna bestia i podołała. Zawsze się boje takich coverów, bo najczęściej kończy się masakracją pięknych utworów. Wakacje, to dla mnie czas na wyciągnięcie roweru, rolek i wykorzystanie ich na maxa ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawe podsumowanie. A o k-popie jeszcze nigdy nie słyszałam. Dzięki za tą nowość.

    OdpowiedzUsuń
  11. Tak, ta historia z Kim. Była cudownaa. Prawdziwa perełka. Jeśli chodzi o polskich projektantów, a w tym przypadku o Zienia, to po słynnym pokazie w Kościele nie było o nim głośno, aż wreszcie ucichnie całkowicie. Lub już ucichło. Wiek Adeline muszę obejrzeć.
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie na pierwszą część kolekcji Gabriel Data summer 2015.
    www.gabriel-data.blogspot.com - MY BLOG
    Fashion Projects

    OdpowiedzUsuń
  12. Wiek Adaline jest super! Miałam wątpiwośći, że Blake Lively może grać kogoś pomimo Sereny z Gossip Girl (albo dziewczyny z pięknymi włosami w reklamie Pantene Pro-V), ale rola Adaline się jej udala :)

    OdpowiedzUsuń