niedziela, 8 marca 2015

Zlękniony haul

Witam Was kochani w nowym miesiącu :)
Aura na zewnątrz coraz bardziej wiosenna i jestem z tego powodu niezmiernie uradowany. Wiosna zdecydowanie jest moją ulubioną porą roku. Już w czasie zimy kompletowałem w głowie garderobę na cieplejsze dni. Moim marzeniem było porzucenie ciężkich butów na rzecz trampek.    

Dzisiaj przygotowałem notkę, której jeszcze de facto nigdy nie publikowałem na blogu. Mianowicie - haul. Szczerze mówiąc miałem obawy (i nadal mam) tworząc go. Haul zakupowy kojarzy mi się z owianym złą sławą pojęciem - "szafiarstwo". Po wystawieniu modowej blogosfery na świecznik show biznesu i głośnych perypetiach, zaczynając od "pokazu Hansa Klossa", kończąc na wypowiedzi Jessiki Mercedes na temat hejterów i "wi wi wi" Charlize Mystery, blogerzy modowi w Polsce mają przyklejoną niechlubną łatkę. Abstrahując od wyżej wymienionych postaci, nigdy nie chciałem żeby mój blog był kojarzony z próżnym towarzystwem "znawców" mody a jego treść uznawana za bezznaczeniową. Dążę do tego, aby właśnie ona stała się domeną bloga. Stąd też lęk przed publikacją mało ambitnych notek.

      Hauli zakupowych jest także dziesiątki tysięcy na YouTube. Zarówno nastolatki, jak i te poważniejsze vlogerki chętnie pokazują w filmikach swoje nowe nabytki i zdobycze. Niektórzy kpiąco się uśmiechną i zapytają "Ale kogo to interesuje?". Liczby wyświetleń takich filmików jednak mówią same za siebie. Sam niejednokrotnie przyłapuje się na oglądaniu czy czytaniu hauli.

 Czy haul jest chwaleniem się? Nie sądzę. Swój dzisiejszy zrobiłem pod wpływem chwili, z myślą "Może dodam jakąś niezobowiązującą notkę za nim zabiorę się za coś bardziej ciekawego?". Z urodzinowych pieniędzy postanowiłem zrobić jakiś użytek i trochę się rozpieścić. W taki też sposób w moje ręce wpadły poniższe rzeczy. Może akurat coś się komuś spodoba i sam popędzi do sklepu :)

Niemniej czekam z niecierpliwością na Waszą opinię na temat tej notki. Powinny się takowe pojawiać tutaj częściej czy niekoniecznie?     

Sweter
Terranova - 15 zł


Sweter
Terranova - 15 zł


Bluza z kapturem
Allegro - 49 zł


Parka
Pull & Bear - 199 zł

7 komentarzy:

  1. ja jakoś nie szczególnie przepadam za haulami, czasami czytam takie notki ale rzadko :)
    świetne rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też wczoraj zrobiłam pierwszy haul, bardziej do przedstawienia opini, niż do pokazania "jak się znam" :-D. 2 sweterek śliczny, a mój chłopak nie chce w takich chodzić :-(.
    Co do Twojego komentarza u mnie - żel antybakteryjny uzależnia bardziej niż mycie rąk, możesz mi wierzyć!
    Pozdrawiam,
    Ja, Pingwinek

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne ciuchy ;) niektóre haule są bardzo nudne niestety, ale ten mi się spodobał ;) masz gust ;)
    http://xblueberrysfashionx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. takie pokazywanie co się kupiło jest mało interesujące, chyba że pokazujesz rzeczy w formie zapowiedzi kolejnej stylizacji to ma sens; drugi sweter z jeansową parką mogą stworzy fajny look, zaskocz nas ;)

    http://lamodalena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Haul poprzedzony taką wypowiedzią jak ta na pewno nie jest prostym chwaleniem się. Gdyby były dodane tylko zdjęcia nowych rzeczy z napisem ostatnio kupiłem to, to i tamto jest to fajne wtedy naprawdę by to nie miało sensu...
    Blog Maddy -> klik

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie powinienes sie niczego obawiac, To jest w koncu twoj blog i to ty decydujesz, co na nim umieszczasz. Jednym sie spodoba, super! Innym nie, podziekuj :)
    Niestety w blogosferze zauwazyłam tez "wyścig szczurów" mam tu na mysli dziewczynki komentujące "obs za obs?".
    Zalamuje mnie gdy widze dziewczynke ktora ma 700 obserwatorów, a blog nie ma ani ładu ani składu, a zdjecia wykonane są mikrofalowka. No coz.
    Chce ci tylko powiedziec, odwagi! :)
    Pozdrawiam :)

    ---->Obiektyw mym okiem<----

    OdpowiedzUsuń
  7. Kurtka najfajniejsza! Ja chciałem sobie kupić ostatnio jakąś kurtkę ale byłem chyba za bardzo wybredny:)

    http://freshisyummy.blogspot.com/2015/03/cool-kids.html

    OdpowiedzUsuń