wtorek, 24 lutego 2015

Jakie buty wybrać na wiosnę?

Adidas Zx Flux (399 zł)
W tym roku zdetronizują Nike Roshe Run. Charakteryzują się prostym designem, inspirowanym latami 90. Jest to nowatorskość połączona z tradycją. Posiadają przewiewną, siatkową wyściółkę, amortyzującą i przyczepną podeszwę z pianki i zamszowy zapiętek.  




Nike Blazer (330 zł)
Jeden z niewielu modelów Nike, który przypadł mi do gustu. Pod względem estetycznym trafiony w samą dziesiątkę. But jest zaadresowany głównie do młodszej części klientów. Znamienny wysoki stan i gruba podeszwa jest domeną młodego pokolenia. 




 Reebok Classic Leather (299 zł)
Sportowy, mało skomplikowany fason jest ich najmocniejszą strona. Opływowy kształt sprawia, że świetnie prezentują się na nodze. Są produkowane z naturalnej skóry licowej.





 Adidas Superstar (290 zł)
Najhuczniejszy powrót tego roku. Buty, które zdobiły stopy wszystkich b-boyów i raperów lat 90 i 2000's wracają na ulice. Od nowa rozkochały w sobie rzeszę modowych blogerów i blogerek. Prostolinijny fason sprawia, że są ponadczasowe.




Nike Zoom Stefan Janoski (329 zł)
Modna konstrukcja z cholewką, z naturalnej i syntetycznej skóry. Buty stworzone przez Stefana Janoskiego, znanego skatera, z myślą o skateboardingu.
Ale kto zabroni mi w nich chodzić? : >




Puma Suede Classic Eco (250zł)
Buty ze skóry zamszowej o mało skomplikowanym fasonie, z grubymi sznurówkami.




Vans Sk8-Hi (299 zł)
Po wielkim szale na niskie vansy w 2012 roku zostało niewiele. Teraz najlepiej zainwestować w trampki z wysokim stanem. Te mają nietuzinkowy charakter i oryginalny krój.





Converse All Star (249 zł)
Klasyka nigdy nie wychodzi z mody. Niemniej dla fanów nowatorskich rozwiązań firma Converse w tym roku wypuściła kolekcję trampek inspirowaną Andym Warholem
 (fot. 3)




Ja w tym roku chciałem spróbować czegoś od Reeboka. Niestety, jak na złość, model butów, który wyjątkowo do mnie przemawiał nie jest nigdzie dostępny (jak to możliwe? T_T)... Będę zatem musiał się porozglądać się za czymś innym. A Wy jakimi butami przyozdobicie swoje stopy na nadchodzącą wiosnę?   


27 komentarzy:

  1. Świetne buty! :) Adidas ZX bardzo mi się ostatnio spodobały, szczególnie całe czarne! Adidas Superstar z kolei białe. :D Chciałabym obie pary na wiosnę! Z tych powyższych mam dwie pary wysokich Converse oraz czarne Reebok Freestyle Hi. :) Pozostaje czekać na wiosnę by móc w nich chodzić! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja zacznę od tego,że podstawowym problemem jest kupno właściwego rozmiaru-mając stopę 47 bardziej kieruję się tym czy jest ten rozmiar a nie jaki jest fason ;-); a tak bardziej na serio; na wiosnę będę miał kilka par,a mianowicie:
    1.klasyczne męskie lekko zwężane półbuty-idealne do pracy i prowadzenia samochodu;
    2.czarne skórzane adidasy z ccc-cena niższa od markowych a jakość całkiem przyzwoita.
    3.tenisówki z ff-i jestem szcześliwy że udało mi się parę "47" trafić;
    4.japonki w wariancie skórzanym i ff-owym-idealne buty na lato i co ciekawe do prowadzenia mojej cytrynki ;-).

    OdpowiedzUsuń
  3. ja chyba w tym roku zainwestuje sobie w oryginalne converse :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Tyle cudownych butów w jednym miejscu :)
    Przygarnęłabym najeczki <3
    ojoj :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Czwarte od góry mnie zaintrygowały:) Widzę, że nie mają nitów, a takie właśnie preferuję:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pierwsze najlepsze !
    Bardzo ciekawy wpis !
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Wspaniałe inspiracje!!! Białe Converse najbardziej mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dodaj bloga do naszej nowej Listy.
    Pierwsze 30 bez żadnych linków/bannerów!

    OdpowiedzUsuń
  9. Do biegania już sobie zakupiłam, całkiem fajna kolekcja, najbardziej to Adidas "wielkie bum " mi się podoba, a tak w ogóle to pozostanę przy martensach :)) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Zabrakło mi w tym poście moich ukochanych NB <3

    Pozdrawiam :)
    http://pomojemubypawelo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Superstary jak najbardziej! Chociaż na lato i tak zostanę przy obcasach. (:

    twocommasandone.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Conversy mogłabym mieć :))

    OdpowiedzUsuń
  13. ja zdecydowanie stawiam na conversy :)

    OdpowiedzUsuń
  14. ja wybiorę sobie new balance ewentualnie jakieś nike :)

    ewamaliszewskaoff.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. W tym roku muszę sobie kupić jakieś fajne adidasy! Odwlekam to ciągle a sama nie wiem czemu :)

    Pozdrawiam, Justyna
    http://street-fashion-palabra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Chlopie, dodajesz świetne posty! Klikam obserwacje obowiazkowo.
    Jakie buty kupić Oczywiscie ze Reeboki!
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :)

    http://obiektyw-mym-okiem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Adidas superstar sa fajne,możliwe ze je kupie

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo fajny post! Mi udało się kupić od dawna upatrzone new balance, nie pamiętam jaki model :(

    PLF blog <--- ZAPRASZAM!

    OdpowiedzUsuń
  19. Zajebiste modele jak bym miał kasę to na pewno bym sobie coś wybrał:)

    http://freshisyummy.blogspot.com/2015/03/inspirations-instagram.html

    OdpowiedzUsuń
  20. Większość z nich miałam na swoich nogach, ojej. Chyba czyni to ze mnie prawdziwą kobietę z nieskończoną szafą... :-D
    Na wiosnę te same buty co od jesieni - prawdziwej zimy nie było tego roku. A na lato zwykłe trampki z bazaru! :-)
    Pozdrawiam i zapraszam :-)

    OdpowiedzUsuń
  21. te białe Reeboki cudo :)
    co powiesz na wspólną obserwację? ;)
    http://xblueberrysfashionx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Te białe Reeboki i czarne Adiday są fantastyczne, moi ulubiecy :)
    http://foxyladyme.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. wlasnie poluje na adidas superstar :D
    Tylko jeszcze z miesiac pcozekam az wyplate dostane hahah :D

    http://comocarmen.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  24. Białe reeboki classic zdecydowanie, i superstary zaczęły mi się podobac :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja osobiście zastanawiam się nad kupnem Adidas Superstar Foundation (białe) lub Reebok Classic (białe) ... Niestety ,nie mogę się zdecydować :D Poradzi ktoś? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Adidasów nie miałem, jednak jestem posiadaczem Reebok Classic i mogę Ci je spokojnie polecić. Buty są wygodne i bardzo leciutkie, że praktycznie nie czujesz ich na stopie. Chodzę w nich ponad pół roku i podeszwa nie jest nawet delikatnie starta.

      Usuń