piątek, 13 lutego 2015

100 rzeczy, które chcę zrobić przed śmiercią


Do tej notki zainspirowała mnie autorka bloga TwoCommasAndOne, ponieważ u niej, jako pierwszej znalazłem post tego typu. Stwierdziłem, że ciekawym pomysłem, będzie stworzenie własnej listy rzeczy, które chciałoby się zrealizować przed śmiercią. W ten sposób można klarownie spojrzeć na swoje cele i priorytety, które de facto odzwierciedlają człowieka. Przeczytałem również gdzieś, że opublikowanie listy swoich dążeń na blogach czy forach działa jak swoistego rodzaju złożenie obietnicy a jej czytelnicy stają się mobilizującymi do działania kibicami :) Do dzieła zatem!

1. Postawić stopę w Nowym Jorku
2. Napisać i wydać książkę
3. Pojechać na koncert Lady Gagi
4. Mieć profesjonalną sesję fotograficzną
5. Być twarzą jakiejś kolekcji ubrań
6. Pojechać do Tokio
7. Nakręcić teledysk
8. Stworzyć choreografię dla znanej gwiazdy
9. Dotknąć Chanel 2.55 i Lady Dior (?)
10. Mieć zaparzacz do herbaty i herbaciarkę z 20 przegrodami na torebki
11. Pojechać do Paryża
12. Położyć się pod kwitnącą wiśnią
13. Mieć kolekcję płyt ulubionych artystów
14. Zaprojektować kolekcję ubrań
15. Zjeść śniadanie i kolacje na balkonie z widokiem na Manhattan
16. Napisać felieton do gazety
17. Zatańczyć w deszczu
18. Zrobić sobie maraton z wszystkimi częściami Harry'ego Potter'a
19. Mieć własną biblioteczkę
20. Zobaczyć na żywo pokaz Chanel
21. Rozmawiać z kimś przez całą noc
22. Położyć się w zbożu
23. Gonić się po lesie (NIE uciekać)
24. Zagrać w Dance Central lub Just Dance
25. Usmażyć pancakes'y
26. Pojechać do Chin
27. Zrobić sobie zdjęcie z Lady Gagą
28. Spędzić dzień i noc w domku w górach
29. Pojechać na wycieczkę rowerową
30. Pływać w ciepłym morzu
31. Spędzić wieczór przy rozpalonym kominku
32. Dać komuś autograf
33. Leżeć na hamaku
34. Upiec samodzielnie ciasto
35. Biegle mówić po francusku
36. Nauczyć się jeździć na nartach
37. Zaśpiewać w japońskim barze karaoke
38. Nauczyć się grać na fortepianie
39. Zobaczyć zorzę polarną
40. Spać w namiocie
41. Dotknąć delfina
42. Mieć wymarzone mieszkanie (a co za tym idzie - wszystkie wymarzone meble, urządzenia i dekoracje)
43. Mieć zawsze kanały z kreskówkami
44. Być obleganym przez paparazzi (może jakiś skandal wywołam? xd)
45. Założyć album ze zdjęciami
46. Mieć profesjonalny aparat fotograficzny
47. Spędzić tydzień na odludziu, bez dostępu do telefonu, telewizji i internetu
48. Ulepić bałwana
49. Przejechać się żółtą taksówka w Nowym Jorku
50. Pójść na Harajuku i Shibuya
51. Zjeść sushi
52. Nagrać video outfit (lookbook)
53. Popłynąć pontonem po rzece
54. Zrobić selfie na Time Square
55. Mieć coś od Versace
56. Usiąść w typowej amerykańskiej knajpie
57. Przeczytać mangę
58. Zjeść obiad w francuskiej restauracji
59. Narysować komiks
60. Poprowadzić audycję w radiu
61. Namalować obraz
62. Pojechać do Londynu
63. Otworzyć kanał z choreografiami
64. Zrobić sobie zdjęcie z The Dumplings
65. Przejechać się limuzyną
66. Wystąpić na jednej scenie z kimś znanym
67. Zobaczyć jakąś sztukę na Broadway'u
68. Pogłaskać pandę
69. Podłożyć swój głos jakiejś postaci z bajki
70. Zwiedzić camperem Skandynawię
71. Mieć idealną garderobę (będą w niej tylko rzeczy, które będę lubił nosić i będzie można je naprzemniennie łączyć ze sobą)
72. Upiec świąteczne ciasteczka
73. Zaprzyjaźnić się z obcokrajowcem
74. Nauczyć się japońskiego
75. Wziąć udział w jakimś festiwalu muzycznym
76. Obejrzeć wszystkie sezonu jakiegoś serialu (mój słomiany zapał T_T)
77. Przejechać się Shinkansenem
78. Nagrać piosenkę
79. Mieć 4 pary conversów
80. Cały dzień chodzić zawinięty w koc
81. Upichcić coś z książki kucharskiej
82. Wynaleźć przez przypadek panaceum
83. Zasnąć na pluszowym dywanie
84. Mieć 4 z biologii na świadectwie maturalnym
85. Założyć portal internetowy
86. Mieć kameralny ślub
87. Zjeść ciasteczko z chińską wróżbą
88. Spełnić czyjeś marzenie
89. Napisać scenariusz
90. Zatańczyć jazz
91. Zagrać w grę "Igrzyska Śmierci" od Electronic Arts
92. Powąchać Eau de Gaga
93. Spędzić święta Bożego Narodzenia w górach
94. Zbudować domek na drzewie
95. Przekazać pieniądze na cele dobroczynne
96. Mieć 100 obserwatorów na blogu
97. Wysłać list
98. Opublikować w ciągu roku co najmniej 36 notek na blogu
99. Zrobić z kimś wywiad
100. Zrobić sobie zdjęcie z Carą Delevingne

Wbrew pozorom wypisanie 100 punktów okazało się nie lada wyzwaniem. Mam świadomość, że w ciągu 2 dni nie byłem w stanie przypomnieć sobie wszystkich zachcianek, jakie miałem przez ostatnie 18 lat. Myślę jednak, że te najważniejsze są. Teraz tylko trzeba działać w kierunku ich realizacji :)
Zachęcam również Was do stworzenia własnej listy i podzieleniem się nią z innymi!

22 komentarze:

  1. Teraz to ja też trzymam za Ciebie kciuki! Może nawet kiedyś się spotkamy na pokazie Chanel i wypijemy kawkę na Manhattanie? Powodzenia. (:

    twocommasandone.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. ja chcę przed śmiercią mieć przynajmniej troje dzieci :) i męża :)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Życzę, żeby to wszystko Ci się spełniło.
    Zdjęcie z Carą, jej, tak bardzo chciałabym :D
    obserwuję ♥
    http://michalinastaniec.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie wymyśliłabym 100 rzeczy. Chciałabym dobrze nauczyć się polskiego, ale boję się, że na to nie wystarczy życia :)

    OdpowiedzUsuń
  5. haha, zamiast "pływać w ciepłym morzu" przeczytałem "pływać w ciepłym moczu" xDDDD

    OdpowiedzUsuń
  6. trzymam kciuki aby udało Ci się spełnić wszystkie marzenia i plany z tej listy^^

    u mnie na liście znajduje się połowa z tego co wymieniłeś heh :D

    OdpowiedzUsuń
  7. U mnie podobny post :D Myślenie mamy wspólne ;p Jednak ty wymyśliłaś aż 100 , ja nie dałam rady :)

    http://przyszlosczapisanawterazniejszosci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Z tymi obserwatorami na blogu to raczej uda ci sie szybko zrealizować bo piszesz dobrego bloga!

    W wolnej chwili zapraszam do mnie,Michał.

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna lista - bardzo mi się podoba :) Co do obserwatorów, to zgadzam się z Michałem. Szybko zrealizujesz, bo piszesz dobrego bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  10. haha nieźle! kto nie marzy ten nie żyje, więc 3mam kciuki!! Powodzenia!! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jejku Tokio <3
    Punkt 74 też bym chciała :))
    Obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
  12. zorza polarna <3 tak moje marzenie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. woooow ! Niezła lista ! Pojachać do Paryża musisz ! Cudne miasto <3
    www.magfashion.pl

    OdpowiedzUsuń
  14. Powodzenia w spełnianiu tej listy :)
    Niektóre punkty są bardzo proste i wymagają tylko trochę chęci a w niektóre trzeba włożyć więcej wysiłku ale trzymam kciuki i wierzę, że wszystko Ci się uda!
    Pozdrawiam, Justyna
    www.street-fashion-palabra.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Trzymam kciuki by całą setkę udało się zrealizować:) Można zacząć od tych bardziej prostych jak np. napisanie listu.
    Ja także marzę o Nowym Jorku, ale nie tylko on mnie w USA pociąga;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie powiem, niektóre postanowienia są mega ambitne. Niemniej jednak życzę powodzenia, szczególnie w wydaniu książki, kolekcji ubrań i byciu twarzą marki :), a do NY możesz mnie z sobą zabrać :P

    OdpowiedzUsuń
  17. "dotknąć Chanel 2.55" dobre :) Fajny pomysł z taka listą. Spróbuję :) życzę Ci, żeby większość się ziściło. Większość, bo coś Ci musi zostać :)
    Pozdrawiam cieplutko :):):)

    OdpowiedzUsuń
  18. świetny pomysł z tą listą! zaczynam tworzyć swoją :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Dziękuję za podpowiedź tematu do kolejnej notki na blogu hehe trzymam kciuki :)
    fazkafazka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Super lista. Sama taką mam, może kiedyś u mnie na blogu opublikuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Jestem setnym obserwatorem, tym samym przyczyniłam się do spełnienia czyjegoś marzenia.
    :D Aż jestem z siebie dumna ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha, dziękuję niezmiernie! Mam nadzieję, że będziesz częstym bywalcem bloga, choć mam świadomość że aktualnie za wiele się tutaj nie dzieję. Niestety mam teraz gorący okres i z moją organizacja czasu wolnego jest kiepsko. Wkrótce wstanę na nogi!

      Usuń