piątek, 9 stycznia 2015

Moje must have 2015


1. Czarna bluza z kapturem
Tak bardzo prosta i zwyczajna część garderoby a jakże uniwersalna i wielofunkcyjna. Że też wcześniej nie pofatygowałem się o jej nabycie.


2. Koszula flanelowa
Rzadko zdarza mi się odwiedzać sklepy w moim rodzimym mieście. Ich oferta stanowczo nie jest zaadresowana dla ludzi w przedziale wieku 18-25. Jakież było moje zdziwienie, kiedy w jednym z nich ujrzałem wiszącą na wieszaku naprawdę gustowną koszulę z flaneli. Identyczną jak na obrazku powyżej. Mam nadzieję, że będzie na mnie cierpliwie czekała!


3. Swetry
Sweter jest zdecydowanie jednym z moich ulubionych rodzajów odzieży. Prawie zawsze odgrywa główną rolę w moich codziennych stylizacjach. Przyznam, że cierpię na ich wieczny niedostatek :<


4. Koszule
Jako wierny fan koszul i w tym roku muszę zdobyć jakiś gustowny egzemplarz. Albo dwa. Ewentualnie cztery.


5. T-shirt polo
Przeglądając niedawno swoje zdjęcia z dzieciństwa zauważyłem, że na wielu z nich mam ubraną właśnie polówkę. Chętnie skuszę się na ich comeback :) 


6. Torba listonoszka
Ostatnia na liście. Bynajmniej nie dlatego, że jest to najmniej pożądana przeze mnie rzecz, lecz jej zdobycie będzie graniczyło z cudem. Cena prawdziwej skórzanej zaczyna się od 200 zł. Sorry, memory, ale za taką kwotę mam kilka rzeczy opisanych wyżej. Może lumpowy shopping będzie owocny. 

A co u Was znajduje się na tegorocznej liście must have? :)

11 komentarzy:

  1. Nie miałam pojęcia, że te torby są tak drogie ;] pozdrawiam!

    http://you-always-be.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Polówki w kolorze różu są przeurocze! Wiem, że to pewnie uwaga niezbyt na miejscu, ale aż cisnęła mi się do napisania :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mój must have to na pewno uzupełnienie kosmetyczni i pełno sukienek, których przecież nigdy za wiele. Idąc Twoim tropem przydała by się koszula i może jakaś parka butów. I tak wiemy, że na jednej się nie skończy. ;)

    twocommasandone.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Nice selection!!! thank you so much for your comment!!
    would you like to follow each other? let me know...I always follow back.
    Besos, desde España, Marcela♥

    OdpowiedzUsuń
  5. koszule-coś co powinien mieć w szafie każdy mężczyzna :D Nie dość ,że są eleganckie i ,,estetyczne" to jeszcze przykuwają naszą (kobiet) uwagę-ja osobiście je uwielbiam :P

    http://katarzynajarzebkowska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ta pierwsza zwykła koszula jest mega :D
    i świetna ta torba ;)
    ciekawy must have!

    OdpowiedzUsuń
  7. I love that bag. It's amazing.

    New post on my blog ! Please visit, comment.

    Blog : uniqueyeah.blogspot.com
    Instagram : instagram.com/uniqueyeah

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja muszę sobie koszulę flanelową kupić:D Super wishlista!:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Niezłe koszulki polo możesz trafić w lidlu-fajne kolor i dobrze się noszą.
    Ja ze swojej strony dodałbym jeszcze skórzane spodnie-ostatnio fajne pojawiły się Zarze-tylko rozmiar nie ten i jakieś czarne joggersy.

    OdpowiedzUsuń