wtorek, 3 czerwca 2014

Free my mind

Witam! Dziś kolejna notka ze stylizacją. Przygotowałem bardzo prosty look, trochę w stylu vintage. Dobrze czuję się w takich mało skomplikowanych zestawach. W szczególności chciałem wam jednak pokazać moje pożądane od dawna okulary, które w końcu zdobyłem. Mianowicie chodzi o okulary stylizowane na Raybany Clubmaster. Wędrowały do mnie aż miesiąc z Chin. Kosztowały w przeliczeniu na złotówki... 15 zł, więc nie mogłem przegapić takiej okazji.


Przy okazji chciałem Was zaprosić do polubienia mojego nowo utworzonego fanpage'a. Uznałem, że czas zrobić krok na przód związku z rozwojem bloga. Fanpage jest bardzo wygodną forma kontaktu z czytelnikami. Znacznie szybciej będę mógł informować o nowych postach oraz dzielić się rzeczami na które nie zawsze jest miejsce w postach.

Dodam, że polityka facebooka jest dość dziwna i jeżeli chcecie, aby wyświetlały się wam na tablicy moje posty to musicie kliknąć w okienko "Lubie to" i zaznaczyć opcję "Otrzymuj powiadomienia". 











kurtka - Zara
spodnie - H&M
okulary - aliexpress.com
buty - Converse All Star

8 komentarzy:

  1. Bardzo udana stylizacja oraz bardzo dobre posuniecie jesli chodzi o zalozenie fanpage'a ;)
    Trzymam kciuki za dalszy rozwoj bloga i mocno Ci kibicuje.
    Pozdrawiam, Administrator EdytaMusic

    OdpowiedzUsuń
  2. Okulary bardzo mi się podobają, ale jeansowa kurtka jest jeszcze lepsza!:D Polubiłem na fc:)
    http://freshisyummy.blogspot.com/2014/06/we-got-power.html

    OdpowiedzUsuń
  3. ładniutko, stylowo :-D no i ten look like a boss, bitch! xd

    OdpowiedzUsuń
  4. CZasem zwykłe, proste zestawy są najlepsze :) prostota zawsze w modzie :) a te okularki są czadowe! :) miłego dnia :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Amazing simple outfit,

    New post on my blog. Visit !
    uniqueyeah.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo fajna stylizacja i zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  7. świetne okulary :)

    http://essqise.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń