sobota, 26 kwietnia 2014

Pa pa pa panda face

Niespodziewana niespodziewanka! Dawno nie publikowałem na blogu looków, ale wspominałem już kiedyś, że nie mam zamiaru z nich całkowicie rezygnować. Tak więc pewnego słonecznego popołudnia namówiłem moją dobrą koleżankę na zdjęcia i oto przybiegam do was z owocami naszej pracy. Bluza z pandą od Mr.Gugu & Miss Go odgrywa tutaj pierwsze skrzypce. Szczerze mówiąc mam ją już od świąt Bożego Narodzenia, ale nie miałem okazji wam jej wcześniej pokazać. Co mogę o niej powiedzieć? Jest wykonana z dosyć cienkiego, śliskiego, ale przyjemnego w dotyku materiału. Rozczarowany jestem natomiast tym, że po kilku razach użytkowania, w drobnych miejscach bluza wygląda na delikatnie przetartą i skulkowaną. Co najważniejsze, jakość nadruku jest według mnie bardzo dobra, więc to ostatecznie przechyliło szalę i zdecydowało o tym, że jestem zadowolony z kupna. Narzuciłem jeszcze na siebie czarne spodnie i niezawodne conversy. Jak Wam się podoba? Czekam na opinie : )










bluza Mr.Gugu & Miss Go
spodnie - H&M
buty - Converse All Star

22 komentarze:

  1. Dobra panda nie jest zua : D Edwardzie... xd

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny look, prosty, ale wszystko do siebie świetnie pasuje ;p Zazdroszczę szarych conversów ;p
    Nabil

    http://www.nabilunity.com/
    https://www.facebook.com/NabilUnity

    OdpowiedzUsuń
  3. Zestaw na luzie, a i fajnie wygląda ta bluzka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. mega look ;) bardzo mi się spodobał :D dodawaj częściej posty bo wyczekuję ich :))
    zapraszam do mnie
    http://ki-ka-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja chcę taką bluzę :( o trampkach już nie wspomnę... przestań kraść mi moje marzenia, z łaski swojej, bo Lil jest cierpliwa dopóki ktoś jej nie zdenerwuje... :P

    OdpowiedzUsuń
  6. to prawda, konkurs był trochę masoński ;P fakt faktem, trudno uwierzyć, że jako dziecko nie miałem jeszcze 188 cm wzrostu ;D PS widzę, że założyłeś bluzę (Mr GUGU), o której wspominałeś - fajna!

    OdpowiedzUsuń
  7. AMAZING outfit

    New post on my blog.
    uniqueyeah.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. jak ja kocham PANDY!!! ^^
    świetna bluza!

    OdpowiedzUsuń
  9. Panda! Słyszałem, że firma Mr.Gugu & Miss Go (bo to firma, prawda? XD) jest bardzo dobra i właśnie próbuję od dłuższego czasu coś sobie właśnie stamtąd zamówić.

    HUBSOOO.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  10. Dobra bluza, z moimi ukochanymi pandami.

    OdpowiedzUsuń
  11. bluza świetna!

    klaudr.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Super cool post
    Very nice pieces and full outfit
    great work
    http://heyhadrien.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam tego typu bluzy! Pandy rządzą:D Bardzo fajna stylizacja i zdjecia!:)

    http://freshisyummy.blogspot.com/2014/05/fancy.html

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny zestaw! Jestem na tak <3

    OdpowiedzUsuń
  15. Czekam na nowy post:)

    http://freshisyummy.blogspot.com/2014/05/dont-let-me-go.html

    OdpowiedzUsuń
  16. Love your blog!!!
    Started following your blog via GFC, would you like to follow me?

    Fiat 500 Club Italia Coordinamento Catania 
    Facebook Fanpage
    Twitter
    Google+

    OdpowiedzUsuń
  17. świetna bluza:) fajnie wyglądasz! Obserwuję i zapraszam serdecznie również do odwiedzenia mojego bloga:*

    OdpowiedzUsuń