piątek, 3 stycznia 2014

Must have każdego faceta

Cześć wszystkim,
Zrobiłem sobie dłuższą przerwę na blogu by przemyśleć dalsze jego funkcjonowanie.
W zasadzie, kiedy go zakładałem to główną jego wartością miała być treść. Konkretnie miałem tutaj zamieszczać własne publikacje dotyczące moich spostrzeżeń na temat wszelako rozumianej mody. Jednak, kiedy zacząłem bardziej zagłębiać się w modową blogosferę to zauważyłem, że wszędzie pierwsze skrzypce grają stylizacje przygotowane przez autorów. Więc idąc w ich ślady, sam rzuciłem się w ten wir zapominając o moim pierwotnym zamyśle. Przyznam, że zwyczajnie nie jestem w stanie wymyślać outfitów i iść na zdjęcia w takim tempie, żeby na blogu nie było zastoju i martwego punktu. Więc, teraz chcę się skupić głównie na informacjach, zagadnieniach - na przekazie. Oczywiście nie rezygnuję z całkowitego zamieszczania stylizacji, tylko do zmniejszenia ich ilości. Chcę, żeby moje wpisy były niemałą porcją ciekawostek i nowinek z modowych przestworzy ^ ^

 ***
Must have każdego faceta


Biała koszula
Bez dwóch zdań jest to podstawa każdej, męskiej garderoby. Wszelkie, mniej lub bardziej uroczyste okazje jej wymagają.








 
Krawat śledź
W szafie każdego młodego gentlemana powinien znaleźć się tzw. śledzik. Mały dodatek, który nadaje elegancji i stylu każdemu właścicielowi. Najlepiej się sprawdza, gdy jest w jednolitym kolorze.









Koszula w kratę
Przeciwieństwo sztywnej, klasycznej koszuli. Jeżeli nie chcemy być nudziarzami musimy posiadać przynajmniej jeden, kolorowy egzemplarz takowej. Zazwyczaj najlepiej sprawdza się na spotkaniach towarzyskich i na tych mniej oficjalnych. Chociaż idealnie dobrana może tworzyć całkiem niebanalną i gustowną całość, której z pewnością nie powstydzili byśmy się przy ważniejszych uroczystościach.



Biały t-shirt
To jest absolutna konieczność. Zwykle kolor biały kojarzony jest często jedynie z elegancką, białą koszulą. Jednak w przeciwieństwie do niej, biały t-shirt pasuje do wszystkiego i nadaje się (prawie) na każdą okazję. Jest całkowicie uniwersalny. Jeżeli chcemy wyglądać bardziej gustownie wystarczy narzucić na t-shirt sportową marynarkę. Przy czym w odróżenieniu do koszuli, w takim zestawieniu nie będziemy się czuli na wystrojonych, lecz swobodnie i na luzie. I zarazem będziemy wyglądać szykownie.




Sportowa marynarka

Choć przyznam się szczerze, że sam jeszcze nie posiadam takowej (jestem w fazie poszukiwań), to uważam, że powinien to być must have każdego faceta. Jest złotym środkiem pomiędzy wysokiej klasy, elegancką marynarkarką a stylem mniej oficjalnym.








Dżinsy
Nie wyobrażam sobie faceta bez klasycznych, granatowych dżinsów. Oczywiście czystych i schludnych. Są ponadczasowe.







     

5 komentarzy:

  1. Jak przeczytałem krawat śledź to się zacząłem śmiać, nie wiem czemu, dziwny jestem XDDD
    Widzę, że słuchasz Gagi, zacnie ^^ paws up.

    hubsooo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawy post!

    http://freshisyummy.blogspot.com/2014/01/birthday.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeśli chodzi o krawaty, to proszę, nie kupujcie śledzi po 5 zł z allegro, bo to poliestrowe dziadostwo nie wygląda dobrze. A od siebie polecam jednak troszkę szersze, jedwabne krawaty zawiązane w four in hand, bo one dopiero potrafią dodać stylu.

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne stylizacje...Marzy mi się zobaczyć Cię w jednym z moich t-shirtów albo w jednej z moich bluz - http://tshirtart.pl/user/view/gvean

    OdpowiedzUsuń
  5. Kiedy nowy post?:)

    http://freshisyummy.blogspot.com/2014/01/inspirations.html

    OdpowiedzUsuń