wtorek, 23 lipca 2013

Kill The Bitch

Czołem! Kochani, przepraszam was za mój brak aktywności na blogu ostatnio. Spowodowany był wyjazdem mojej przyjaciółki, która pełniła funkcję mojego fotografa. Kiedy wreszcie już wróciła z urlopu to, jak na złość jej aparat odmawiał nam posłuszeństwa. Nie mogłem też tym samym pozwolić na dłuższy zastój na blogu, więc poprosiłem jedną z moich dobrych koleżanek o kilka fotek. Oto efekty naszej pracy :)

Na sobie mam t-shirt z napisem "Kill the bitch,, własnej roboty, który odgrywa główną rolę w tym outficie. Wykonałem go farbami do tkanin zamówionymi na allegro. Literki nie wyszły idealnie mimo zrobionych przeze mnie szablonów, no, ale cóż... buta nie zjem xd. Ubrałem do niego czarne spodnie, czarne trampki, na rękę zawiązałem czarną bandanę a na plecy zarzuciłem również czarny plecak. Czekam na wasze opnie : )

P.S Jeżeli chcecie więcej wiedzieć na temat zrobienia takiej koszulki to piszcie na maila. 









t-shirt - made by me
spodnie - Pull&Bear 
trampki - Converse All Star
bandana - allegro
plecak - allegro

11 komentarzy:

  1. Fajnie Ci wyszła ta bluzka ;)
    Dobre Conversy, ja jak ubieram je do długich spodni, to zawsze nogawkę podwijam żeby fajnie wyeksponować.

    OdpowiedzUsuń
  2. Super całość :)
    http://natalijafashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Wooow ^ ^ Fajne : D Strasznie mi się ta bandana podoba jako dodatek... nie wiedziałem, że można je wiązać na rękach xddd Muszę to wypróbować, bardzo fajnie to wygląda : D

    Koszulka i cała stylizacja oczywiście też xd Ale ta bandana tak fajnie podkreśla to wszystko, dodaje uroku : D Niby taki mały dodatek, a właśnie tak się fajnie komponuje z tym wszystkim ^ ^

    OdpowiedzUsuń
  4. A mi się podoba ta bluzka. Ogólnie outfit taki niby zwyczajny, a ma coś w sobie. Lubię takie. :)
    Jeśli znalazłbyś troszkę czasu, by skomentować mojego bloga to bardzo proszę, bo przecież sam wiesz jakie to jest ważne. Odwdzięczę się tym samym :)
    http://modaprzemijastylpozostajex3.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. mega bluzka :)

    http://fashionefantasia.blogspot.com/
    +obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  6. Jaka profeska! Ale walnij jakiegoś koloru jeszcze, bo tak szaro ;P

    OdpowiedzUsuń
  7. Moim zdaniem fajnie wygląda ;) Lubię takie mało "mechaniczne", nie idealne printy :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajnie wyglądasz, mi się podoba :)
    Koszulka którą zrobiłeś jest świetna, a to że literki nie są równe nadaje jej uroku :D

    ciasteczkoyeah.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajna koszulka, rzeczy DIY są teraz w cenie :)
    Obserwujemy? :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetna koszulka ;)

    http://closertotheedge1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń