czwartek, 20 czerwca 2013

Debiut

Cześć wszystkim : )
Pewnie macie nadzieję, że to nie jest kolejny, tysięczny modowy blog… Kurczę, muszę was jednak rozczarować xd. Naprawdę, nie mam pojęcia czy ten tysiąc pierwszy jest potrzebny, ale to już właśnie wam pozostawiam do oceny. Bloguję od kiedy pamiętam. Nie zawsze były to blogi godne uwagi, ale sprawiało mi ogromną frajdę publikowanie przeróżnych postów, których treść na tamtą chwilę była, jak się domyślacie, bardzo fascynująca xd. Ten blog jest moim pierwszym modowym blogiem, więc jest to mój debiut w roli fashion blogera. Moda jest dla mnie zabawą i pewnego rodzaju rozrywką. Mogę też przez nią w jakiś sposób wyrazić samego siebie. Nie zaprzeczę, że lubię się również wyróżniać. Mam nadzieję, że was zainteresuję i zachęcę do częstego odwiedzania bloga. 
Jako, że pogoda aż za bardzo dopisuje to przygotowałem poniżej dla was typowo letnią stylizację. Mam na sobie t-shirt z wcięciem, z motywem amerykańskiej flagi, kasztanowe, krótkie spodenki oraz wysokie, czarne conversy. Dorzuciłem jeszcze okulary w stylu wayfarer. Czekam już z niecierpliwością na wasze komentarze i opinie dotyczące stylizacji oraz na wszelakie porady i wskazówki.





t-shirt - Terranova
spodenki - Cropp Town
buty - Converse All Star 

   

20 komentarzy:

  1. Bardzo ładny blog. Akurat to fakt, że jest dużo blogów modowych (w tym mój), ale takich, których prowadzą mężczyźni jest naprawdę mało. A to jest skarb. W ogóle mało kiedy zdarza się, że chłopak ma wyczucie stylu, więc gratuluję. Bardzo ładny outfit. Moja rada oraz wskazówka w jednym. Przede wszystkim się nie poddawaj. Ale myślę, że ty już o to wiesz, skoro miałeś już kilka blogów. Powodzenia i mam nadzieję, że Twój blog trafi na sam szczyt. Trzymam kciuki i czekam na następnego posta. :)
    Jeśli znalazłbyś troszkę czasu, by skomentować mojego bloga to bardzo proszę, bo przecież sam wiesz jakie to jest ważne. Odwdzięczę się tym samym :)
    http://modaprzemijastylpozostajex3.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super, dzięki, naprawdę wiele to dla mnie znaczy : )

      Usuń
  2. Też miałam miliony blogów przed tym aktualnym :) Jednak przy tym modowym zostałam i zostanę na dłużej. Dziękuję za pozytywny komentarz, a co do pogody, każdy lubi inaczej, chociaż przyznam, że 25-30 stopni mi wystarczy :) Jak dla mnie pierwsza notka bardzo ciekawa, tak samo jak stylizacja, gratuluję. Na dobry początek obserwuję i liczę na więcej, bo widzę potencjał. Trzymaj się :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jej, stylizacja dosłownie powala :D Mało który chłopak potrafi dobrze się ubrac. Świetne dopasowanie kolorów :) Życzę powodzenia w blogowaniu, obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. wow, wyglądasz fantastycznie! wszystko idealnie się komponuje :) będę zaglądać, bo naprawdę blog zapowiada się super, więc oby tak dalej :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne połączenie kolorów! Podoba mi się! :))Pozdrawiam cieplutko!

    Chętnie zaobserwuje Twój blog, jeśli Ty również masz ochotę zaobserwować mój, to serdecznie zapraszam!
    www.dyverst.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo, dziękuję.
      Pewnie, już Cię dodaję : )

      Usuń
  6. o widzę, ze też od niedawna na blogspocie ;)
    tak więc, powodzenia w rozwoju bloga!

    Bardzo podoba mi się stylizacja, ogólnie ciężko trafić na dobrze ubranych chłopaków, a tu proszę bardzo ;)
    Możemy dodać się do obserwowanych, co Ty na to ?
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wow, dzięki :)
      Już Cię dodaję do obserwowanych ^ ^

      Usuń
  7. Dzięki za obserwację! Również obserwuję! :) Pozdrawiam!
    dyverst.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. I co z tego że jest pełno modowych blogów kiedy nadal na ulicy ludziom brak poczucie własnej wartości. Boją się ubrać coś wyrazistego i coś co będzie ich określać . Oby więcej takich blogów jak Twój . Ja również jestem od niedawna na blogspocie i nie mam typowego modowego bloga ale może Cię coś zainteresuje . Już niedługo moje pierwsze DIY i stylizacja więc zapraszam (dodaję do obserwowanych, może Ty też?),
    http://mrsbegum.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Cieszę się, że się podoba ;)
    Faktycznie wiem o czym mówisz, niechcący to przeoczyłam. Wcześniej nie widniała u mnie taka zakładka ;p ale teraz już to załatwiłam i jest na pasku ;)
    http://brewilokwencja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Spośród tego tysiąca i jeden modowych blogów, ten już jest moim ulubionym ^ ^

    OdpowiedzUsuń
  11. świetny outfit!
    fajne wyczucie stylu, z przyjemnościa obserwuję;)
    dzieki za komenta na moim blogu;)
    Kisses x
    http://fashiongirlfromtown.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajny look, koszulka jest świetna.

    Pozdrawiam :)
    http://mw-maleworld.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajny odcień tych spodenek. :)

    http://man-in-vogue.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Przystojniak :)

    OdpowiedzUsuń